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Vol. 25 No. 1 (2022): The Impact of COVID-19 on Communication. Analysis and Retrospective of the Effects of the Pandemic on the Media Ecosystem
Vol. 25 No. 1 (2022): The Impact of COVID-19 on Communication. Analysis and Retrospective of the Effects of the Pandemic on the Media Ecosystem
DOI:
https://doi.org/10.5294/pacla.2022.25.1
Published:
2022-03-15
Editorial
Fenómeno de la covid-19: retrospectiva de las estrategias informativas y persuasivas en pandemia
Natalia Abuín Vences, Javier Sierra Sánchez
e2511
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Articles
Implied and Explicit Information on the COVID-19 Perception in Spanish, German, and Russian Social Media
María Pilgun, Olga Koreneva Antonova
e2513
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Effects of Lockdown and the Pandemic on Spots Broadcast on the Two Leading Private TV Channels in Spain
David Blanco-Herrero, Carlos Arcila-Calderón, Jorge Gallardo-Camacho
e2512
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Political Communication and Emerging Strategies in Digital Electoral Campaigns during the COVID-19 Pandemic
Berta García Orosa
e2516
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PDF (Español (España))
Impact of Mobility Restrictions Due to COVID-19 on TV Consumption in Spain in 2020
Juan José Silva-Torres, Luz Martínez Martínez, Ubaldo Cuesta Cambra
e2515
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Feelings towards COVID-19 Vaccination: Colombian Panorama on Twitter
Augusto Rodríguez-Orejuela, Claudia Lorena Montes-Mora, Carlos Fernando Osorio-Andrade
e2514
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Analysis of Hoaxes about COVID-19 Debunked by Maldita and Colombiacheck: Effects of the Infodemic on the Behavior of Society
Paula Herrero-Diz, Marta Pérez-Escolar
e2517
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COVID-19, a Myth in Tourism Communication. Analysis of the Contents Generated by Tourist Influencers 2.0 about the Pandemic and Destinations
Almudena Barrientos-Báez, Alba-María Martínez-Sala, Verónica Altamirano-Benítez
e2518
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Lockdown and Online Communicative Activity of Children in Spain
Kepa Paul Larrañaga, Mónica María Monguí Monsalve, Celia Rangel, Patricia Núñez-Gómez
e2519
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so multimodal y de enfoque sociocognitivo, para relacionar estructuras ideológicas. El instrumento aplicado es el software Stela 5.2. Los resultados reflejan un discurso polarizado, con predominio de afinidades positiva y neutral, el empleo en su mayoría de formatos de retrinos, menciones y relación de metadatos para ampliar el mensaje. Los usuarios personales dirigieron sus interpelaciones a cuentas políticas, mediáticas e institucionales para conversar acerca de la temática. Palabras clave (Fuente: tesauro de la Unesco) Cuba; covid-19; discurso; opinión pública; redes sociales; símbolos; Twitter. Symbolic Construction of Public Opinions on Twitter about Cuba’s Cooperation amidst the COVID-19 Health Crisis
Giselle María Méndez Hernández, Milagros Alonso Pérez, Rafael Fonseca Valido
e25110
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