Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Current
Archives
Announcements
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 25 No. 3 (2022)
Vol. 25 No. 3 (2022)
DOI:
https://doi.org/10.5294/pacla.2022.25.3
Published:
2022-07-26
Articles
Consumer Engagement as a Communication Strategy to Promote Brand Advocacy on Facebook Fan Pages
Jhon Orozco-Lara, Augusto Rodríguez-Orejuela, German Contreras Ramirez
e2533
HTML (Español (España))
PDF (Español (España))
Meta-research on Transmedia Storytelling: Inputs from Ibero-America
Valeriano Piñeiro-Naval, Raquel Crespo-Vila
e2534
HTML (Español (España))
PDF (Español (España))
Gender Gaps and Opportunities in Communication Management in Spain
Ángeles Moreno Fernández, Cristina Fuentes-Lara, Nadia Khalil
e2535
HTML (Español (España))
PDF (Español (España))
Masculinity(ies) and Femininity(ies) for Foreign Public: Gender Assignments in the Commercial Advertising Discourse of Cubavisión Internacional
Amalia Ramos-Pérez, Grettel Rodríguez Bazán, Yadán Crecencio Galañena León
e2536
HTML (Español (España))
PDF (Español (España))
Transformation of Audiovisual Production Systems after the Pandemic. Study of Spain's case in the european context
María Josefa Formoso Barro
e2537
HTML (Español (España))
PDF (Español (España))
Moe’s Tavern Beer: Brands and Transmedia Narratives
Víctor Álvarez-Rodríguez, David Selva-Ruiz
e2538
HTML (Español (España))
PDF (Español (España))
Hitos
Ideological Manipulation on Social Media: Harassment, Deception and Violence in the Digital Environment
Juan Carlos Gaal Fong, Fernando Ignacio Gutiérrez Cortés, Oscar Mario Miranda Villanueva
e2539
HTML (Español (España))
PDF (Español (España))
Editorial
El reinado de la audiencia
Liliana Gutiérrez-Coba
e2531
html (Español (España))
PDF (Español (España))
Make a Submission
Make a Submission
Language
English
Español (España)
Português (Brasil)
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
estadisticas
Ciencias sociales: Comunicación
Artes y Humanidades: Artes y Humanidades (Miscelánea)