From the Media to Negotiations. New Challenges in the (Post) Media Era
Abstract
DOI: 10.5294/pacla.2014.17.4.1
La segunda mitad del siglo XX, la del esplendor industrial y comercial de los medios de comunicación, puede convertirse en una suerte de episodio anecdótico en la historia de la comunicación humana. Aquellos cincuenta años de solidez plena, que permitieron la consolidación de las grandes instituciones mediáticas (Ang, 1998) y el surgimiento de potentes conglomerados cobijados por la clásica estructura de mercado tipo oligopolio (Herman y McChesney, 1997), están a punto de convertirse en parte de un pasado que promete no volver, por lo menos no tan pronto.
Downloads
Download data is not yet available.
How to Cite
Arango-Forero, G. (2014). From the Media to Negotiations. New Challenges in the (Post) Media Era. Palabra Clave, 17(4). Retrieved from https://palabraclave.unisabana.edu.co/index.php/palabraclave/article/view/4808
Issue
Section
Editorial
License
1. Proposed Policy for Journals That Offer Open Access
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.